16. januar

Kommunalvalg 2021

Forberedelserne til kommunalvalget i 2021 er allerede i gang. Hvis du er intersseret i at stille op til valget, hører vi gerne fra dig snarest. Du kan f.eks. møde op på vores medlems/gruppemøde i februar eller marts (se kalenderen) eller skrive til enten formand Carsten Hansen,  sekretær Kirsten Bekker eller en af os andre fra bestyrelsen. Vi vælger spidskandidater på vores generalforsamling, der afholdes i uge 17.

Vi har udarbejdet en kampagneplan, gældende fra nu og indtil valget i november 2021. Planen bliver løbende justeret og er derfor ikke tilgænglig på denne side. Hvis du er intersseret at se vores kampagneplan, sender vi den gerne til dig. Mail til enten Kirsten Bekker Kirsten.bekker@mail.dk  eller Paw Skøtt pawskott@outlook.dk

Vi vil løbende opdatere denne side med relevant information om KV 2021.