Kommunalpolitik 19. februar

Medlemsorientering februar 2020

Besøg af folketingsmedlem Rasmus Helveg Petersen d. 9 marts på vores medlemsmøde på Rådhuset i Ringe kl 19 – 21 mødelokale 13. Rasmus vil gerne vide hvilke emner han skal fortælle om, derfor har du en god ide så send den til Carsten calodema@get2net.dk eller Kirsten kirsten.bekker@mail.dk Vi håber at se dig. Rasmus er jo hele Fyns Radikale folketingsmedlem.

15 marts 2020 har vi en stand på Bøgebjergmessen i V. Aaby fra kl 10 – 15.  Vi stater kl 9 med at stille op og det er meget fint, hvis du har lyst til at være med i vores stand hele dagen eller et par timer. Adressen er Bøgebjerghallen, Bøgebjergvej 11 . 5600 Faaborg Kom og vær med.

21 marts er vi medarrangør af en temadag om FN’s Verdensmål på Midtfyns Gymnasium Se mere på 17vm.home.blog

27 april holder vi generalforsamling i Ringe, hvor vi skal vælge spidskandidat til Kommunalvalget 2021. reserver dagen allerede. Dagsorden udsendes primo april.

Hvis du har lyst til at være direkte med i valgkampen enten som kandidat eller hjælper hører vi meget gerne fra dig, husk jo flere kandidater jo flere stemmer og jo større sandsynlighed for at få valgt radikale kommunalbestyrelsesmedlemmer. Mail calodema@get2net.dk eller kirsten.bekker@mail.dk

Følg med på vores webside   https://faaborg-midtfyn.radikale.dk/

Mange hilsner pbv. Kirsten Bekker