Temadag om FN´s Verdensmål

Radikale Venstres Søren Hillers deltager i planlægning og afvikling af en Temadag om FN`S Verdensmål. Den afholdes lørdag den 21 marts 2020  på Midtfyns Gymnasium og vil være en temadag, hvor der formidles viden om verdensmålene og hvor disse drøftes i en lokal kontekst. Der bliver spændende foredrag om verdensmålene og rig mulighed for at drøfte disse. Alle er hjerteligt velkomne – både børn og voksne. Programmet for dagen forsøges tilrettelagt så verdensmålene bliver forståelige og vedkomne for alle.

Danmarks virksomheder, civilsamfundet, organisationer og kommuner har mange forudsætninger for at kunne foretage de nødvendige omstillinger til en bæredygtig fremtid. Det har vi også i Faaborg-Midtfyn Kommune – og ved fælles indsats kan vi hjælpe hinanden gennem samarbejde og partnerskaber til at løfte vores del af opgaven.

Læs meget mere her og se hvordan du tilmelder dig.